Haal je bestelling gratis op in de winkel!

COMPLETE MAKE-OVER VOOR KRUIDVAT-WINKEL IN ROTTERDAM

Over-Kruidvat-002.jpg

• Frisse moderne uitstraling voor winkel aan de Streksingel 69A

• Vernieuwde Kruidvat opent op maandag 26 februari de deuren

• Vertrouwd voordeel en wekelijks verrassende aanbiedingen

Klanten uit Rotterdam en omgeving kunnen voor alle health- en beautyproducten binnenkort terecht bij de vernieuwde Kruidvat-winkel aan de Streksingel 69A. De winkel heeft een complete make-over gehad en opent op maandag 26 februari a.s. opnieuw de deuren. Naast de nieuwe, overzichtelijke en toegankelijke inrichting vinden klanten hier een uitgebreid assortiment, het vertrouwde voordeel en wekelijks verrassende aanbiedingen.

Winkelmanager Nadija Omic kijkt uit naar de opening van de vernieuwde winkel en vertelt: “Dankzij de make-over is de winkel overzichtelijker en toegankelijker geworden. Klanten kunnen hier met veel plezier winkelen en genieten van het vertrouwde voordeel van Kruidvat en verrassende aanbiedingen. Samen met mijn team nodig ik iedereen uit Rotterdam en omgeving van harte uit om langs te komen in de compleet vernieuwde winkel!”

Verrassend, voordelig én toegankelijk
De health- & beautyproducten worden in de nieuwe Kruidvat winkel op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Zo vinden klanten de wekelijkse aanbiedingen en acties in het hart van de winkel. De babyproducten staan achterin, zodat (aanstaande) moeders en vaders in alle rust het uitgebreide aanbod kunnen bekijken. Klanten van de nieuwe Kruidvat winkel in Rotterdam kunnen met een Jouw extravoordeelkaart profiteren van cadeaus, korting, speciale koopavonden en persoonlijke extra aanbiedingen.

Kruidvat telt meer dan 1.180 winkels in Nederland, België en Frankrijk en is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.