Maak kans op een koptelefoon: klik hier!

Nieuw Kruidvat-filiaal feestelijk geopend aan het Nederlandplein 111

BUURTPREVENTIE WOENSELSE HEIDE WINT ÉÉN MINUUT GRATIS WINKELEN BIJ KRUIDVAT EINDHOVEN

Kruidvat opende vandaag de deuren van haar nieuwste winkel aan het Nederlandplein 111 met een bijzondere en sympathieke actie. Als allereerste klant mocht Klien van der Burgt één minuut gratis winkelen voor Stichting Buurtpreventie Woenselse Heide. De stichting streeft naar saamhorigheid en leefbaarheid in de wijk door middel van het organiseren van activiteiten als een wijkfeest en straatspeeldag. Klien ging naar huis met een grote hoeveelheid speelgoed voor het wijkfeest in september.

Winkelmanager Melissa Quekel is trots op haar nieuwe winkel. “De winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en wekelijks een grote hoeveelheid verrassende aanbiedingen. Samen met mijn team nodig ik iedereen uit Eindhoven en omgeving uit om een kijkje te komen nemen. De opening wilden we op bijzondere wijze met onze klanten vieren. Daarom hebben we hen opgeroepen om een goed doel te nomineren die het verdient om eens extra in het zonnetje gezet te worden. We zijn erg blij dat we het goede werk in onze eigen wijk met deze actie extra kunnen steunen”, aldus Quekel.

Klien van der Burgt, secretaris van de stichting, is ontzettend blij met de prijs: “Ik heb veel kunnen shoppen voor het wijkfeest. Het speelgoed zullen we tijdens een loterij verloten onder de kinderen. Namens Stichting Buurtpreventie wil ik Kruidvat Eindhoven bedanken en natuurlijk van harte welkom heten in de buurt!”