Klik hier voor gratis verzending!

Kruidvat Solait Sun Care & Self Tan

Kruidvat presenteert producten voor een stralende gloed, zowel met als zonder zon! Een goede voorbereiding is het halve werk. Na het succes van de zelfbruinende tissues, introduceert Kruidvat dit jaar een complete Kruidvat Solait Self Tan collectie voor een natuurlijk gebronsde huid. Geniet al van een stralende look nog voordat de eerste zonnestralen zich laten zien, terwijl je de huid verzorgt voor een mooi en langdurig resultaat. Zodra de zon vaker tevoorschijn komt, is een goede bescherming van nog groter belang. Met het grootste assortiment eigen merk zonnebrandproducten, zorgt Kruidvat Solait Sun Care opnieuw voor veel fun in de sun. Het resultaat is een stralende, natuurlijk gebronsde huid!

Pre-summer teint

Na het grote succes van de Kruidvat Solait Self Tan tissues, heeft het merk de Solait Self Tan Care vernieuwd en uitgebreid. De collectie bevat innovatieve producten voor direct een egale bruine huid, zonder een straaltje zon: Instant Self Tan. Dankzij de unieke afwasbare kleurfilm krijgt de huid direct een zichtbare kleur, waardoor geen plekje wordt vergeten en vlekken of strepen worden voorkomen. Binnen vier tot zes uur ontwikkelt zich het uiteindelijke resultaat en was je de kleurfilm vervolgens van de huid. De nieuwe Instant Self Tan Lotion en Mousse zijn verrijkt met olijfolie en glycerine om de huid te hydrateren voor een langdurig resultaat
Daarnaast introduceert Kruidvat een nieuwe tool: de Self Tan Applicator Glove, een speciaal ontworpen handschoen om eenvoudig en zonder strepen de zelfbruinende producten aan te brengen voor een optimaal en natuurlijk effect. Zo stap je met een paar mooie, egaal bruine benen het voorjaar in!
Gebruikstips:
1. Scrub de huid voor het gebruik van een zelfbruinend product voor een extra
mooi, egaal effect.
2. Smeer ruwe plekjes, zoals ellebogen en knieën, eerst in met bodylotion.
3. Werk van beneden naar boven om plooien te voorkomen wanneer je bukt.

Sunproof

Kruidvat Solait biedt het grootste assortiment eigen merk zonnebrandproducten. Naast de bekende Sun Spray, Milk en After Sun producten breidt Kruidvat het assortiment verder uit. Met de nieuwe Sun Roll On SPF50+ breng je de zonnebrand gemakkelijk en snel aan, dankzij de unieke roll-on applicatie. Dit maakt het product tevens kidsproof.

Kokosgeur en glitters

Speciaal voor jongeren met een eigen identiteit die dit graag terug zien in de producten die ze gebruiken, heeft Kruidvat zonproducten ontwikkeld met een zomerse kokosgeur en een after sun met een glitter. De Sun Spraygel Bronze SPF15/30 heeft een lichte gelformule, welke snel in de huid trekt en niet plakt. Vitamine E, plantaardige oliën en aloë vera verzorgen de huid.

After sun care

Verzorg de huid extra goed na een dag in de zon met de nieuwe Kruidvat After Sun producten. De After Sun Dry Oil is een frisse oliespray voorzien van shea butter en bisabolol, die de huid hydrateren en verzachten. De fijne gouden glitter zorgt voor een extra stralende gloed! Speciaal voor het gezicht is het After Sun Tissuemasker met aloë vera extracten voor een verkoelend en kalmerend effect ontwikkeld. Daarnaast herstellen intensief verzorgende bestanddelen de vochtbalans van de huid, terwijl hyaluronzuur de huid helpt haar elasticiteit te behouden.

Verkrijgbaarheid & prijs

Het volledige Kruidvat Solait Sun Care assortiment is verkrijgbaar vanaf 14 maart 2017 en de Self Tan producten vanaf 11 april 2017 in alle Kruidvat filialen en via www.kruidvat.nl.

Kruidvat Solait Self Tan
Instant Self Tan Lotion € 6,99
Instant Self Tan Mousse € 6,99
Self Tan Applicator Glove € 2,99

Kruidvat Solait Sun Care
Sun Spraygel Bronze SPF 15 € 5,99
Sun Spraygel Bronze SPF 30 € 6,99
Sun Roll on SPF 50+ € 5,99
After Sun Dry Oil Spray € 4,99
After Sun Tissuemaskers € 0,99

Kruidvat telt meer dan 1.100 winkels in Nederland, België en Frankrijk en de drogisterijketen is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.

Voor meer informatie & hoge resolutie beeldmateriaal kun je contact opnemen met:

MaisonPR: Nina Aalbers | nina@maison-pr.nl | +31 206 712 290
Of met Kruidvat: pr@nl.aswatson.com | +31 318 579 576