Haal je bestelling gratis op in de winkel!

Kruidvat Skin Science Wrinkle Reducing Serum

Kruidvat Skin Science blijft innoveren. Dit jaar wordt opnieuw een product toegevoegd aan het assortiment: het Kruidvat Skin Science Wrinkle Reducing Serum. Een revolutionair serum voorzien van het unieke ingrediënt Syn®-ake wat de gezichtsspieren ontspant en ervoor zorgt dat expressielijnen die ontstaan bij mimiek snel en langdurig vervagen. Daarnaast wordt de huid dankzij een geavanceerd complex beschermd tegen vochtverlies en optimaal gehydrateerd, terwijl de tekenen van vermoeidheid worden vervaagd. Het resultaat is subliem en na vier weken zijn kraaienpootjes tot wel 24% gereduceerd, voorhoofdrimpels tot 41% verminderd en de neuslippenplooi tot 30% geminimaliseerd.

Zichtbaar egale en gladde huid

Met de introductie van het Kruidvat Skin Science Wrinkle Reducing Serum speelt Kruidvat in op de instant gratification beauty trend, waarbij het product voor specifieke probleemgebieden een snelle oplossing biedt en plaatselijk de zichtbaarheid van ouderdomslijnen vermindert, zonder daarvoor medische ingrepen te hoeven verrichten. Het resultaat is een direct zichtbaar egale en gladde huid. Dit nieuwe revolutionaire serum bevat een geavanceerd complex:
  • Syn®-ake, een biosynthetische tri-peptide wat de gezichtsspieren ontspant en de zichtbaarheid van expressielijnen snel en langdurig vermindert.
  • Een geconcentreerd vochtinbrengend complex met waardevolle ingrediënten als ureum, allantoïne en hyaluronzuur, beschermt de huid tegen transepidermaal waterverlies (het vochtverlies vanuit diepere huidlagen) en zorgt voor een optimale hydratatie.
  • Een Sachariden cocktail met vochtregulerende eigenschappen helpt de tekenen van vermoeidheid als gevolg van uitdroging en schadelijke invloeden van buitenaf te vervagen.

Kruidvat Skin Science

De Skin Science collectie van Kruidvat biedt professionele huidverzorgingsproducten op basis van innovatieve en hoogwaardige ingrediënten. De producten zijn ontwikkeld in samenwerking met medische wetenschappers, onafhankelijk getest en bewezen effectief.

Verkrijgbaarheid & prijs

Het Kruidvat Skin Science Wrinkle Reducing Serum kost € 4,99 en is vanaf 7 maart 2017 verkrijgbaar in alle Kruidvat filialen en via www.kruidvat.nl.
Complete Kruidvat Skin Science assortiment
Skin Science Anti Age Wrinkle Correcting Day Cream SPF 15 50ml € 4,99
Skin Science Anti Age Cell Renewal Night Cream 50ml € 4,99
Skin Science Anti Age Eye Gel 15ml € 4,99
Skin Science Gentle Cleansing Oil 150ml € 2,29
Skin Science Anti Age Beautifying Elixer 30ml € 4,99
Skin Science Reinigingssysteem € 17,99
Skin Science Deep Cleansing Cream 150ml € 2,29

Kruidvat telt meer dan 1.100 winkels in Nederland, België en Frankrijk en de drogisterijketen is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.

Voor meer informatie & hoge resolutie beeldmateriaal kun je contact opnemen met:

MaisonPR: Nina Aalbers | nina@maison-pr.nl | +31 206 712 290
Of met Kruidvat: pr@nl.aswatson.com | +31 318 579 576