Haal je bestelling gratis op in de winkel!

Nieuw Kruidvat-filiaal feestelijk geopend in Leeuwarden

Voedselbank Leeuwarden wint één minuut gratis winkelen bij Kruidvat Leeuwarden

1 mei 2014, Renswoude - Kruidvat opende gisteren de deuren van haar nieuwste winkel aan de Lieuwenburg 180 in Leeuwarden met een bijzondere en sympathieke actie. Als allereerste klant mocht Arturo Fernandez één minuut gratis winkelen voor de Voedselbank Leeuwarden. Klanten van de Voedselbank hebben grote behoefte aan verzorgingsproducten. Arturo ging dan ook naar huis met een grote hoeveelheid producten als shampoo en zeep.
Winkelmanager Sandra Hiddenga is trots op haar nieuwe winkel. “De winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en wekelijks een grote hoeveelheid verrassende aanbiedingen. Samen met mijn team nodig ik iedereen uit Leeuwarden en omgeving uit om een kijkje te komen nemen. De opening van ons filiaal wilden we op bijzondere wijze met onze klanten vieren. Daarom hebben we hen opgeroepen om een persoon of instelling te nomineren die het verdient om eens extra in het zonnetje gezet te worden. We vinden het fijn dat we het goede werk van de Voedselbank met deze actie extra kunnen steunen”, aldus Hiddenga.

De Voedselbank is verrast dat zij de 1 minuut gratis winkelen bij Kruidvat Leeuwarden hebben gewonnen. Arturo Fernandez, vrijwilliger bij de Voedselbank: “We zijn ontzettend blij met deze prijs. Verzorgingsproducten vallen normaal buiten ons aanbod, maar worden wel zeer op prijs gesteld door onze klanten. Dankzij deze prijs kunnen we hen verrassen met een heel mooi extraatje.”

Kruidvat telt meer dan 1.000 winkels en is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.