Klik hier voor gratis verzending!

INLOOPHUIS DEN HELDER WINKELT ÉÉN MINUUT GRATIS BIJ KRUIDVAT JULIANADORP

header-persberichten.jpg

• Nieuwe Kruidvat winkel aan Schoolweg 43 feestelijk geopend

• Klanten uit Alkmaar en omgeving zijn van harte welkom

• Klanten uit Julianadorp en omgeving zijn van harte welkom

Kruidvat heet alle klanten uit Julianadorp en omgeving van harte welkom in de nieuwe winkel aan de Schoolweg 43 in Julianadorp. Vandaag werd de feestelijke opening gevierd met een bijzondere en sympathieke actie. Als allereerste klant mocht Dina van den Berg één minuut gratis winkelen. Inloophuis Den Helder heeft als doel om zoveel mogelijk producten te verzamelen.

“Het is ontzettend leuk om een nieuwe winkel te openen en dubbel zo leuk als we daarmee een goed doel steunen. Het is fijn dat we een bijdrage kunnen leveren aan het goede werk van Inloophuis Den Helder ” vertelt winkelmanager Sandra Westbroek. De nieuwe winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en wekelijks verrassende aanbiedingen. Sandra en haar team zijn trots: “We nodigen iedereen uit Julianadorp en omgeving uit om bij de nieuwe winkel te komen kijken.”

Inloophuis Den Helder

Dina van den Berg, is ontzettend blij met de minuut gratis winkelen. Zij zegt: “ Ik wil Kruidvat hartelijk bedanken voor de steun. Ik heb veel kunnen shoppen om zoveel mogelijk producten te verzamelen voor ons inloophuis, hier bieden wij mensen met een levensbedreigende ziekte, hun naasten en mantelzorgers een plaats waar ze elkaar kunnen ontmoeten. Hier kan men even bijkomen en weer aangesterkt verder gaan. Daarbij komen de verschillende producten goed van pas en dat is geweldig! ”

Kruidvat telt meer dan 1.200 winkels in Nederland, België en Frankrijk en is met ruim 15.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health- & beautyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten.