Klik hier voor gratis verzending!

Vertrouwd voordeel in een moderne winkelomgeving

KRUIDVAT AMSTERDAM VIERT OPENING MET ÉÉN MINUUT GRATIS WINKELEN

27 mei 2014, Renswoude - Kruidvat opent op 3 juni a.s. haar nieuwe winkel aan het Holendrechtplein 6 in Amsterdam. Ter ere van de opening geeft Kruidvat één minuut gratis winkelen weg aan een goed doel uit de omgeving. Klanten kunnen zelf een goed doel nomineren en aangeven waarom juist deze organisatie de prijs verdient.

Via www.kruidvat.nl/openingsactie kunnen klanten een goed doel nomineren. De afgevaardigde van het winnende goede doel mag tijdens de officiële opening van de winkel op 3 juni om 08.30 uur als allereerste klant een minuut lang gratis zijn of haar inkopen doen.

De klant staat centraal

Winkelmanager Amar Behari is trots op zijn vernieuwde winkel. “In onze nieuwe winkel staat de klant centraal. De winkel is overzichtelijk en toegankelijk, met veel voordeel en verrassende aanbiedingen. Het draait om beleving, uitstraling en toegankelijkheid. Samen met mijn team nodig ik iedereen uit Amsterdam en omgeving van harte uit om dit zelf te ontdekken en een kijkje te komen nemen aan het Holendrechtplein!”, aldus Behari.

Verrassend, voordelig én toegankelijk

In de vernieuwde winkel worden producten en aanbiedingen zo gepresenteerd dat klanten intuïtief vinden wat zij zoeken. De logica van de klant is het uitgangspunt. Naast de haarstylingproducten en shampoo staan nu bijvoorbeeld ook de föhns gepresenteerd. Daarnaast staat het complete assortiment voor mannen overzichtelijk bij elkaar aan het begin van de winkel: variërend van aftershave tot dagcrème. De babyproducten staan achter in de winkel, zodat (aanstaande) moeders in alle rust het assortiment kunnen bekijken. In het hart van de winkel worden de wekelijkse acties en aanbiedingen op gepresenteerd.