background image
Bekijk winkelmand

Kerstcampagne

‘IEDEREEN VERDIENT EEN MOOIE KERST'

Kerst is hét moment om uit te pakken.

We versieren ons huis, maken onszelf mooi en geven elkaar de leukste cadeaus. Helaas is het leven een stuk duurder geworden. Dus wordt ‘uitpakken’ voor veel mensen steeds lastiger. Kruidvat vindt dat iedereen een mooie kerst verdient.

Daarom zorgt Kruidvat dat dagelijkse verzorgingsproducten, cadeautjes en kerstartikelen voor iedereen betaalbaar blijven. Zo ‘verdienen’ we letterlijk een beetje geld terug. En kunnen we elkaar tóch een prachtige kerst geven. De magische kerstcommercial van Kruidvat dit jaar illustreert dit.

Voor een mooie kerst vind je bij Kruidvat de meest betaalbare producten

Kruidvat komt dit jaar met een kerstcommercial die doet denken aan de magische avonturenfilms uit de jaren 80. Zeker geen emotionele tranentrekker, maar een lichtvoetige film vol actie en avontuur waarin de kinderen van Lies iedereen, maar dan ook écht iedereen, een mooie kerst bezorgen.

Ook dit jaar, waarin we allemaal nog meer dan andere jaren op onze portemonnee moeten letten, vinden we bij Kruidvat dat iederéén ook letterlijk een mooie kerst verdient”, zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat.

Wij maken het voor iedereen mogelijk om deze feestdagen uit te pakken. Want bij Kruidvat hebben we zowel dagelijkse verzorgingsproducten, als cadeauproducten en nog meer tegen verrassend lage prijzen. In onze winkels, onze folders, online en op onze socials laten we zien dat je altijd meer krijgt dan je verwacht. In onze tv commercial volgen we de kinderen van Lies op avontuur die hun grote én kleine vriendjes een mooie kerst geven. De commercial wordt ook uitgelicht in digital out of home, bioscopen, paid social en online display en video".

Kinderen Lies bezorgen vriendjes in kerstcommercial een onvergetelijke kerst

Levende kerststal

In de kerstcommercial zorgen de kids van Lies op een heel verrassende wijze voor een mooie kerst. Niet alleen voor Lies, maar ook voor hun favoriete kinderboerderijkonijntje. Uit angst dat het beestje ergens als kerstdiner eindigt, besluiten ze om op avontuur te gaan en hun vriendje met veel creativiteit én een beetje hulp van Kruidvat te redden. Tijdens hun reddingsactie komen ze er achter dat er nog veel meer dieren tijdelijk in bescherming moeten worden genomen. En dus is ‘huize Lies’ aan het einde van de commercial omgetoverd tot één grote gezellige kerststal.

Aantrekkelijke aanbiedingen

Bij Kruidvat verdienen klanten dit jaar letterlijk en figuurlijk een mooie kerst. Want Kruidvat biedt aantrekkelijke aanbiedingen met veel korting. Waardoor klanten geld overhouden voor andere dingen in het leven. En daardoor kun je meer genieten met kerst. Kruidvat heeft een verrassend assortiment dat volop keuze biedt: van exclusieve cadeauboxen en allerlei speelgoed tot heerlijke chocolade en kerstkaarten. Natuurlijk kun je ook bij Kruidvat terecht voor alle kerstaccessoires om het thuis gezellig te maken. Iedereen verdient een mooie kerst met Kruidvat.

Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Offline edit: Marc Bechtold
Post-productie: Postoffice/Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Mediabureau: Initiative, Greenhouse, We Are Blossom

Noot aan de redactie
Voor nadere informatie, neem dan contact op met: afdeling Public Relations, A.S. Watson Health & Beauty Benelux
Telefoon: 0318 579 597;