Klik hier voor gratis verzending!
Kruidvat app
Kruidvat Retail BV
Ga nu naar de App Store
en download onze App.
Bekijk
Kruidvat app
Kruidvat Retail BV
Ga nu naar de Play Store
en download onze App.
Bekijk
  • Kruidvat Gillette Shave Club: veelgestelde vragen

Kruidvat Gillette Shave Club: veelgestelde vragen

Wat is de Kruidvat Gillette Shave Club?

De Kruidvat Gillette Shave club biedt de mogelijkheid een abonnement af te sluiten op je favoriete Gillette Scheermesjes. Wanneer je lid bent, ontvang je elke 2, 3 of 4 maanden automatisch je scheermesjes in de brievenbus. Je kunt dit helemaal zelf bepalen.



Wat is het voordeel van de Kruidvat Gillette Shave Club?

Je zit nooit meer zonder scheermesjes. Je hoeft niet meer naar de winkel en je krijgt leuke extra’s als Kruidvat Gillette Shave Club member. Nu tijdelijk als welkomstgeschenk een Gillette Fusion ProShield apparaat. Daarnaast heb je altijd 35% korting op de normale winkelprijs!



Wat kost een abonnement bij de Kruidvat Gillette Shave Club?

Je krijgt als member altijd 35% korting op de prijs van je mesjes. De prijs van de mesjes hangt af van welk type je kiest en hoe vaak je scheert. Je betaalt voor je scheermesjes nooit verzendkosten.



Hoe sluit ik een Kruidvat Gillette Shave Club abonnement af?

• Op de beginpagina kies je jouw favoriete mesje en geef je aan hoe vaak je scheert. Vervolgens klik je op de button ‘Bestelling afronden’.
• Log in met jouw bestaande Kruidvat account of maak een account aan op Kruidvat.nl.
• Geef aan wanneer je jouw eerste bestelling wilt ontvangen. In deze stap kun je ook aangeven of je rewards wilt ontvangen.
• Betaal je eerste levering éénmalig met iDEAL of creditcard en geef aan dat je akkoord gaat met automatische incasso voor de volgende leveringen.
• Je ontvangt een bevestiging en je eerste bestelling wordt verzonden rondom de door jou opgegeven datum.



Hoe gaan de vervolg leveringen in zijn werk?

• De vervolglevering wordt automatisch 7 dagen voor de volgende levering afgeschreven via de betaalmethode waarmee je abonnement is afgesloten. Je ontvang hierover een mail.
• Je ontvangt de volgende levering automatisch elke 2,3 of 3 maanden in je brievenbus, afhankelijk van jouw keuze.
• Het pauzeren of stoppen van je abonnement kan tot maximaal 7 dagen voor de volgende levering. Daarnaast kun je ook tot maximaal 7 dagen voor levering het afleveradres wijzingen.

Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice: 0318 798 001 (lokaal tarief). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-20.00u en op zaterdag van 9.00-18.00u.



Hoe betaal ik een abonnement bij de Kruidvat Gillette Shave Club?

• Je kunt je eerste levering met iDEAL of Creditcard betalen.
• Met de eerste betaling ga je akkoord met automatische incasso vanaf het opgegeven rekening-/creditcardnummer voor de volgende leveringen.
• Je ontvangt bij een succesvolle betaling een bevestiging van je bestelling en abonnement.
• 7 dagen voor de volgende levering vindt de automatische incasso plaats.
• Je ontvangt altijd een reminder via email wanneer je volgende levering is.
• Je kunt je abonnement altijd pauzeren als je even geen scheermesjes wilt ontvangen. Uiteraard kun je ook altijd jouw abonnement stopzetten. Dit kan via jouw account. Hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice: 0900 582 20 00 (35 ct per gesprek). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-20.00u en op zaterdag van 9.00-18.00u.



Hoe wordt mijn Kruidvat Gillette abonnement verstuurd?

Je Gillette scheermesjes worden gratis bezorgd in een verpakking die in de brievenbus past. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.



Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je eerste bestelling ontvang je op de door jou gekozen leverdatum. De vervolgleveringen zijn afhankelijk van de gekozen frequentie. Je ontvangt altijd een reminder via email wanneer je volgende levering is. Deze leverdatum is een verwachte leverdatum. Je kunt de volgende leverdatum ook inzien en wijzigen binnen je account.



Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt je bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Je kunt de scheermesjes naar de winkel terugbrengen (waar je direct je aankoopbedrag terugkrijgt) of het retourformulier gebruiken (waarmee je het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort krijgt). Wanneer je je scheermesjes naar de winkel terugbrengt, is het belangrijk dat je je orderbevestiging meeneemt. Hierop staat namelijk het aankoopbedrag.


Hoe pauzeer ik mijn abonnement?

• Login met je account op Kruidvat.nl.
• Navigeer naar 'Jouw abonnementen' in het linker menu.
• Hier zie je een overzicht van jouw lopende abonnement(en).
o Klik op het abonnement dat je wilt pauzeren. Klik vervolgens op de grijze button ‘Abonnement pauzeren’. Geef aan waarom je wilt pauzeren en wanneer je de volgende levering wilt ontvangen. Je kunt kiezen voor ‘Ik weet het nog niet’. Er wordt tijdens de pauze niets geïncasseerd en verzonden.
• Je ontvangt een email ter bevestiging. Je kunt elk moment je abonnement weer activeren in Jouw account.

Hulp nodig? Bel 0900 582 20 00 (35 ct per gesprek). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-20.00u en op zaterdag van 9.00-18.00u.


Hoe kan ik mijn Kruidvat Gillette Shave Club abonnement stopzetten?

• Login met je account in op kruidvat.nl.
• Navigeer naar het tabblad ‘Jouw abonnementen’ in het linker menu.
• Hier zie je een overzicht van jouw lopende abonnement(en).
• Klik op het abonnement dat je wilt stopzetten. Klik vervolgens op de link ‘Abonnement stopzetten’ en volg de instructies. Je kunt ook altijd jouw abonnement (tijdelijk) pauzeren.
• Je dient je abonnement uiterlijk 7 dagen voor de volgende levering stop te zetten. Doe je dit binnen 7 dagen voor de eerstvolgende levering, dan worden de mesjes nog geleverd en stopt je abonnement na deze levering.

Hulp nodig? Bel 0900 582 20 00 (35 ct per gesprek). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-20.00u en op zaterdag van 9.00-18.00u.



Heb je meer vragen of opmerkingen?

Heb je nog geen antwoord op je vraag gehad? Bekijk dan onze overige veelgestelde vragen.

Daarnaast kun je ook contact met ons opnemen: 0900 582 20 00 (35 ct per gesprek). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00-20.00u en op zaterdag van 9.00-18.00u of via ons contactformulier.