Klik hier voor gratis verzending!
Kruidvat app
Kruidvat Retail BV
Ga nu naar de App Store
en download onze App.
Bekijk
Kruidvat app
Kruidvat Retail BV
Ga nu naar de Play Store
en download onze App.
Bekijk

Corona maatregelen

Kruidvat helpt je

Veelgestelde vragen en laatste updates


Het coronavirus heeft inmiddels een grote invloed op ons dagelijks leven. Dus ook op onze winkels en op jouw boodschappen. Dat deze situatie vragen oplevert, is helemaal niet zo gek. Wij proberen je daarom zo goed mogelijk te helpen!

Vanwege grote drukte hebben onze pakketten op dit moment een levertijd van maximaal twee weken. Door de huidige situatie waar we allemaal mee te maken hebben, worden er veel online bestellingen geplaatst en moeten we deze met minder medewerkers dan normaal verwerken. We doen hard ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Is de bezorgdag al geweest en heb je het pakket nog niet ontvangen? Dan heeft jouw bestelling mogelijk één tot drie werkdagen vertraging opgelopen. Op de dag dat je pakket bezorgd wordt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Sorry voor het ongemak en we hopen op je begrip.

Ja, dat gebeurt helaas bij sommige bestellingen. Het kan zijn dat je je bestelling één tot drie werkdagen later geleverd krijgt dan aangegeven op de orderbevestiging. Dit komt door de drukte bij ons én de postbezorger. We werken met man en macht om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te leveren, omdat we begrijpen dat je deze natuurlijk zo snel mogelijk in huis wil hebben. Controleer het bezorgmoment goed op je orderbevestiging. Als je de bestelling later geleverd krijgt, ontvang je hier een e-mail over. Op de dag dat je pakket bezorgd wordt, krijg je een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Wij en de postbezorger hopen op je begrip

Tijdens het bestelproces kun je een winkel selecteren als afhaalpunt. Je ziet dan meteen de eerstvolgende afhaaldatum staan.

We zien dat er meer vraag is naar bepaalde producten waardoor kan het gebeuren dat we ‘nee’ moeten verkopen. Om de verkoop van sommige artikelen te reguleren, geldt op enkele artikelen een maximum aantal per klant. Dit om te voorkomen dat andere klanten met lege handen komen te staan. Voor overige artikelen doen we ook een dringend beroep op jou: koop de hoeveelheden die je normaal ook koopt. Wanneer een product is uitverkocht, raden wij aan één van onze andere winkels te bezoeken of op een later moment terug te komen. Wij werken er keihard aan om alle winkels op tijd te bevoorraden.

Een aantal Kruidvat filialen hebben aangepaste openingstijden. Het kan zijn dat dit nog niet goed op onze website verwerkt is. De actuele openingstijden staan bij iedere winkel op de winkeldeur. Wij doen ons best om zoveel mogelijk Kruidvat filialen open te houden, zodat er altijd een Kruidvat filiaal bij jou in de buurt geopend is.

Op dit moment is er een grote vraag op Kruidvat.nl naar geneesmiddelen zoals paracetamol en neussprays. Maar ook naar zakdoeken, babyvoeding, luiers, zeep en handgels. Omdat deze producten nu extra belangrijk zijn, zetten onze collega's alles op alles om deze producten voor jou online beschikbaar te hebben en te houden. Doordat we ons drogisterij assortiment voorrang geven, zijn sommige andere producten op dit moment niet beschikbaar op Kruidvat.nl. Zo kun je onder andere etenswaren, kleding en schoenen tijdelijk niet bestellen.

Ja dat kan! Wij vragen je bij de kassa bij voorkeur te betalen met pin, mobiele telefoon of creditcard (Mastercard of Visa). Als je alleen over contant geld beschikt, wissel het dan uit zonder handcontact. Wij vragen je dit voor jouw veiligheid, en die van ons. Bekijk hier hoe je onze medewerkers in de winkel nog meer kan helpen.

We doen we er alles aan om je bestelling op tijd te leveren. Met de huidige drukte is dit helaas een enorme uitdaging en kan dit soms langer duren dan je van ons gewend bent. Om de grote druk van bestellingen te verbeteren zoeken we daarom continue naar manieren om het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken.

‘Kruidvat Prioriteit bezorging’ is een selecte groep aan producten waarbij we de levertijd kunnen versnellen. Plaats je een bestelling die enkel bestaat uit één of meerdere van de 'Prioriteit bezorging’ producten dan kunnen we je pakketje de volgende dag al bij je afleveren. Wel zo fijn!

‘Kruidvat Prioriteit bezorging‘ is alleen mogelijk als je bestelling énkel uit 'Prioriteit Levering’ producten bestaat. Binnen het assortiment zijn de desbetreffende producten aangegeven met de ‘Morgen thuis’ bol. Bekijk hier alle prioriteit bezorgingproducten.

Let op: Voeg je aan je bestelling producten toe die niet over deze bol beschikken dan kunnen wij jou helaas geen prioriteit bezorging bieden. Dan geldt de laatste levertijddatum van dat product voor je gehele bestelling.

Op Pinksteren zijn de meeste winkels open. Helaas niet allemaal. Klik hier om de openingstijden te zien van jouw dichtsbijzijnde Kruidvat winkel. Je kunt natuurlijk gewoon terecht in een andere Kruidvat winkel of op kruidvat.nl. Achter de schermen werken wij hard door, zodat we na Pinksteren weer voor je klaar staan in al onze winkels. Dank voor je begrip en een fijne Pinksteren

We helpen je graag verder op onze klantenservice pagina.

Body tekst x

Body tekst x

Alles wat je
wilt weten

Met deze 5 tips verveel je je voorlopig niet

Wat kun je doen nu je ineens meer thuis bent?

Lees meer

Zo houd je je huis schoon

Checklist: een snelle en uitgebreide schoonmaakroutine

Lees meer

Waardoor krijg je een droge huid?

De 6 meest voorkomende oorzaken van een droge huid

Lees meer

Alles wat je
wilt weten

Met deze 5 tips verveel je je voorlopig niet

Wat kun je doen nu je ineens meer thuis bent?

Lees meer

Zo houd je je huis schoon

Checklist: een snelle en uitgebreide schoonmaakroutine

Lees meer

Waardoor krijg je een droge huid?

De 6 meest voorkomende oorzaken van een droge huid

Lees meer

We zijn er voor je