Kruidvat plaatst cookies waardoor de website beter te gebruiken is en waarmee we webstatistieken bijhouden.Lees meer over cookies

Algemene Voorwaarden Belevenissen


Een Belevenis kopen

De Belevenissen zijn te koop in de Kruidvat winkels. Je kunt hier je dichtstbijzijnde winkel opzoeken.
De Belevenissen zijn ook online te koop. Bekijk het assortiment, maak jouw keuze en bestel via de rode button ‘Bestel online’ 

Omruilen van een Belevenis

Ben je niet tevreden? Belevenissen kunnen alleen geretourneerd worden indien deze nog in de originele, ongeopende plasticfolie verpakking zitten.
Een in de winkel gekochte Belevenis kun je binnen 30 dagen met de kassabon in de winkel retourneren en dan krijg je het aankoopbedrag terug.
Een online gekochte Belevenis kun je binnen 14 dagen retour sturen. Zie de instructies op http://online.kruidvat.nl/faq/Retour.html?parentid=12980000000321  

Reserveren met de Belevenis

Je bekijkt op de website het actuele aanbod van locaties van je Belevenis. Je kiest een locatie en bevestigt deze en hierna ontvang je per e-mail een voucher voor de gekozen locatie. Je reserveert met deze voucher direct bij de accommodatie van je keuze. De contactgegevens van deze locaties vind je terug op de website. Meld bij je reservering altijd dat je in het bezit bent van een Kruidvat voucher. De reservering is een transactie tussen de locatie en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. De voucher is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid van de locaties. Zij zijn gerechtigd om de voucher te weigeren bij beperkte beschikbaarheid. Bij aankomst dien je de voucher in te leveren bij de betreffende locatie.

Annuleren van je reservering

Indien je een definitieve reservering wilt annuleren kunnen hier voorwaarden en kosten aan verbonden zijn. Hiervoor gelden de annuleringsvoorwaarden van de accommodatie waar je gereserveerd hebt. In het geval van een no-show (niet nakomen van je reservering), komt de waarde van je Belevenis te vervallen. Je Belevenis wordt dan als ingeleverd beschouwd.

Geldigheid van de Belevenis

Vanaf de dag van uitgifte is de Belevenis 1 jaar geldig, tenzij anders vermeld. De Belevenis dient voor het einde van deze geldigheidstermijn te zijn verzilverd via de website en de voucher dient binnen deze termijn te zijn ingeleverd bij de locatie van je keuze. Het is onder geen beding mogelijk de geldigheidstermijn te verlengen. Na het verlopen van de geldigheidstermijn vindt geen restitutie plaats.


Verlies

Iedere Belevenis heeft een unieke beleveniscode die slechts eenmaal wordt verstrekt. Bij verlies, diefstal en/of beschadiging van de Belevenis, waardoor deze niet meer bruikbaar wordt geacht, keert Kruidvat geen nieuwe Belevenis uit. De ontvanger dient de Belevenis zorgvuldig te bewaren.

Aansprakelijkheid

Kruidvat en haar leverancier spannen zich in om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in de uitgaven. Kruidvat en haar leverancier kunnen echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven. Tevens kunnen Kruidvat en haar leverancier niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel kennelijke onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de uitgaven. Vanwege het grote aantal bestemmingen op onze site kan het onverhoopt gebeuren dat foutieve informatie wordt verstrekt, alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van kennelijke druk- en zetfouten. Kruidvat en haar leverancier besteden veel zorg aan het weergeven van accurate informatie.

Meeluisteren

In het kader van onze kwaliteitsbewaking bestaat de mogelijkheid dat telefonische gesprekken met onze Service Desk worden opgenomen. Deze gesprekken worden uitsluitend voor interne doeleinden gebruikt. Vooraf zal aan u toestemming worden gevraagd het gesprek op te nemen.

Klachten

Klachten over de locatie of activiteit dienen ter plekke te worden gemeld. De locatie heeft dan de mogelijkheid om direct werk te maken van je klacht. Natuurlijk kun je ook contact opnemen met Kruidvat. Bel met de Service Desk 0900-5844382 (10 ct. p/m).

 

 

Naar homepage Belevenissen